Veelgestelde Vragen

Klantenservice

Heb je vragen, opmerkingen of tips? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur.
(Tijdens feestdagen is onze Klantenservice gesloten)

E-mail
contact@jujatassen.nl
Wij streven er naar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.

Telefonisch
+31 6 23 54 54 92

Post
JuJa Tassen klantenservice
Keizerstraat 40
1781 GH Den Helder

Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren

Bestellen

EEN BESTELLING PLAATSEN

Online bestellen kan snel en gemakkelijk:

  • Kies een artikel.
  • Voeg het artikel toe aan je winkelmandje.
  • Klik op ‘Naar Afrekenen’.
  • Log in of maak een nieuwe account aan.
  • Controleer alle gegevens.
  • Kies een betaalmethode.
  • Klik op ‘Bestelling Plaatsen’ om de bestelling af te ronden.

BESTELSTATUS BEKIJKEN

Wil je de status van je bestelling bekijken? Ga dan naar het besteloverzicht in je account en check de status van je bestelling.

BESTELLING ANNULEREN

Het is mogelijk bestellingen te annuleren tot het moment dat deze door ons in verwerking zijn genomen. Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren.

Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren

Retourneren

NIET GOED? GELD TERUG

Heb je een artikel besteld maar is het niet wat je ervan verwacht? Geen probleem.

Mits het aan de retour voorwaarden voldoet, krijg je altijd het volledige bedrag wat je hebt betaald terug.

POSTADRES

Stuur je jouw pakket liever retour via de post? Dat kan. De kosten hiervan zijn in dit geval voor eigen rekening.

JuJa Tassen Klantenservice
Keizerstraat 40
1781 GH Den Helder

RETOURVOORWAARDEN

Retourneren is mogelijk via de webshop. Voor het retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:

  • Binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling moet de retour worden opgestuurd.
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd (passen mag wel).
  • Indien het artikel aantoonbaar gedragen of gebruikt is, dan is de berekende waardevermindering voor de rekening van de klant.
  • De originele kaartjes en labels zijn, indien redelijkerwijs mogelijk, nog bevestigd aan het artikel.
  • Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd dan worden ook de verzendkosten teruggestort.

Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat je een retourformulier meestuurt. Het retourformulier zit bij de artikelen in je pakketje.

TERUGBETALING

Bij een retour wordt het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Het terugstorten wordt altijd pas gedaan na ontvangst van het pakket.

JuJa Tassen heeft het recht om een bedrag terug te storten via een ander betaalmiddel. Dit gebeurd alleen in het geval hier toestemming voor is gegeven door de klant. Hieraan zullen nooit extra kosten verbonden zitten.

KLACHTEN OVER ARTIKELEN

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 14 dagen te melden bij onze klantenservice.

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt je klacht per mail (contact@jujatassen.nl) of telefonisch (+31 6 23 54 54 92) indienen. Je klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.

Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren

Garantie

GARANTIE

JuJa Tassen is verantwoordelijk voor het leveren van goede producten. De producten van JuJa Tassen vallen onder de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat we ervoor zorgen dat geleverde producten niet kapot of beschadigd zijn.

Heb je overhoopt toch een klacht over een artikel? Neem dan contact op met de klantenservice (contact@jujatassen.nl). Als de klacht gegrond blijkt, beslist JuJa Tassen of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • normale slijtage
Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren

Levering

LEVERING VIA DHL

JuJa Tassen werkt samen met DPD. Samen streven wij ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is vaak al binnen 2 werkdagen. Bekijk de actuele status van je bestelling op je ‘Mijn Account’.

Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat je bestelling dan afleveren op je werk, bij familie of kennissen.

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten bedragen € 4,95 per bestelling binnen Nederland.
De verzendkosten voor Belgie en Duitsland zijn € 9,95 per bestelling.

Voor alle andere landen neem contact met ons op.

LEVERTIJDEN & DEELLEVERINGEN

We streven ernaar om je bestelling binnen 2-3 werkdagen te leveren. Wanneer jouw bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een e-mail met daarin een Tracking nummer. Op deze manier kun je precies zien waar je pakketje is en wanneer het wordt bezorgd.

Heb je meerdere artikelen besteld? Dan is het mogelijk dat je de bestelling in deelleveringen ontvangt. De artikelen die direct leverbaar zijn, worden alvast naar je toegestuurd, zodat je niet hoeft te wachten tot je bestelling compleet is! Per bestelling betaal je natuurlijk maar één keer verzendkosten. Je ontvangt per levering een nieuw Tracking nummer. Check de actuele status van je bestelling op je Mijn Account pagina.

VERTRAAGDE LEVERING

Wij streven ernaar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Check de actuele status van je bestelling in je account.

NIET LEVERBARE ARTIKELEN

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld. Wij zorgen er dan voor dat het bedrag binnen 2-3 werkdagen op je rekening wordt teruggestort.

Betalen

VEILIG BETALEN BIJ JUJA TASSEN

Veilig en gemakkelijk betalen staat bij JuJa Tassen voorop. Betaal je bestelling direct online met PayPal, Credit Card of iDEAL internet bankieren.

BETALEN MET IDEAL

Maak je gebruik van internet bankieren bij de Rabobank, ABN Amro, Fortis, ING, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank of Triodos Bank? Betaal je bestelling dan in je eigen vertrouwde omgeving van internet bankieren via iDEAL.

Betalen via iDEAL werkt als volgt:

  • Plaats de artikelen in je shopping bag.
  • Kies voor betalen via iDeal en klik op het logo van jouw bank.
  • Je wordt doorverbonden naar de omgeving van internet bankieren.
  • Vul de ontbrekende gegevens in en betaal op de vertrouwde manier.
  • Het bedrag wordt direct van je bankrekening afgeschreven.
  • JuJa Tassen ontvangt direct een bevestiging dat je betaling is goedgekeurd.
  • Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt.

BETALEN MET PAYPAL

Ben je in het bezit van een account van PayPal? Betaal je bestelling dan direct online met PayPal. Alle transacties vinden plaats via een beveiligde SSL verbinding.

Betalen via PayPal werkt eenvoudig:

  • Plaats de artikelen in je shopping bag.
  • Kies voor betalen via PayPal.
  • Vul uw account gegevens in voor PayPal.
  • Klik op betaling bevestigen.
  • Het bedrag wordt van je bankrekening afgeschreven.
  • JuJa Tassen ontvangt direct een bevestiging dat de betaling is goedgekeurd.
  • Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt.

BETALEN MET JE CREDIT CARD

Ben je in het bezit van een credit card? Betaal je bestelling dan direct online met je credit card. JuJa Tassen accepteert Visa en Euro Card Master Card. Alle transacties vinden plaats via een beveiligde SSL verbinding.

Betalen via credit card werkt eenvoudig:

  • Plaats de artikelen in je shopping bag.
  • Kies voor betalen via credit card
  • Vul het kaartnummer, de vervaldatum, naam kaarthouder en card verificatie code (3 of 4 cijferig getal op de kaart) in.
  • Klik op betaling bevestigen.
  • Het bedrag wordt van je bankrekening afgeschreven
  • JuJa Tassen ontvangt direct een bevestiging dat de betaling is goedgekeurd.
  • Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt.

Nieuwsbrief

JUJA TASSEN NIEUWSBRIEF

Schrijf je in voor onze e-mail nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte! In de nieuwsbrief vind je o.a. informatie over de nieuwste collecties, onze merken, trends, acties en nog veel meer!

AANMELDEN NIEUWSBRIEF

Aanmelden voor de nieuwsbrief werkt snel en gemakkelijk:

  • Onderaan elke pagina staat een Nieuwsbrief Aanmelden button.
  • Vul je e-mailadres is en klik op Aanmelden
  • Na aanmelding ontvang je een bevestiging van je inschrijving per e-mail.
  • Vanaf nu ontvang je de nieuwsbrief in je mailbox.

Tip! Voeg JuJa Tassen toe als contactpersoon aan je adresboek en kies voor afbeeldingen altijd weergeven in je e-mail account, om ervoor te zorgen dat je de e-mail altijd juist in je mailbox ontvangt.

AFMELDEN NIEUWSBRIEF

Wil je onze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Onderaan de nieuwsbrief vind je een afmeldlink.

Vul hier je e-mailadres in en bevestig je afmelding. Je e-mailadres wordt uit ons bestand verwijderd en je ontvang geen nieuwsbrief meer in je mailbox.

E-MAILADRES WIJZIGEN

Je kunt zelf eenvoudig je e-mailadres wijzigen, door je af te melden met je oude
e-mailadres en aan te melden met je nieuwe e-mailadres.

Mijn Account

MIJN JUJA TASSEN ACCOUNT

Shop met een account 7 dagen per week en 24 uur per dag online bij JuJa Tassen!

  • Snel en eenvoudig inloggen en direct toegang tot je ‘Mijn Account‘ pagina.
  • Altijd inzicht in je gegevens en de mogelijkheid deze te wijzigen.
  • Een overzicht van al je bestellingen en de actuele bestelstatus bekijken.
  • Schrijf je in voor de JuJa Tassen nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte.

REGISTREREN

Ben je nieuw bij JuJa Tassen? Meld je dan aan via de link ‘registreren‘. Wij vragen je een aantal gegevens in te vullen, waaronder je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Na registratie heb je direct toegang tot je ‘Mijn Account’ pagina.

Vergeet je tijdens de registratie niet aan te melden voor onze nieuwsbrief. Zo blijf je altijd op de hoogte van het laatste nieuws over JuJa Tassen!

IN- EN UITLOGGEN

Heb je al een account en wil je inloggen? Vul dan je e-mailadres en wachtwoord in bij ‘inloggen’ op de homepage. Zodra je succesvol bent ingelogd, verschijnt in het menu je naam en een link naar je account en verlanglijst.

Heb je problemen met inloggen? Controleer dan altijd eerst of je de juiste gegevens hebt ingevuld.

  • Het ingegeven wachtwoord is niet correct.
    Probeer het nogmaals of vraag een nieuw wachtwoord aan via de link ‘wachtwoord vergeten’.
  • Heb je nog geen account met dit e-mailadres?
    Ga dan naar ‘registreren’. Lukt het niet om in te loggen, neem dan contact op met onze klantenservice.

WACHTWOORD VERGETEN

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de link ‘wachtwoord vergeten’. Deze vind je bij het inlogscherm op de homepage. Na het invullen van je e-mailadres, ontvang je binnen enkele seconden een nieuw wachtwoord per e-mail. Dit wachtwoord kun je na inloggen zelf weer wijzigen in je account. Lukt dit niet? Neem contact op met de klantenservice.

WACHTWOORD WIJZIGEN

Je wachtwoord kun je wijzigen op je ‘Mijn Account‘ pagina. Bij persoonlijke gegevens vind je een wijzigbutton. Hier is het mogelijk om je gegevens en wachtwoord aan te passen.

GEGEVENS WIJZIGEN

Met je JuJa Tassen account heb je altijd inzicht in je gegevens en de mogelijkheid deze te wijzigen. Login en ga naar ‘Mijn Account‘ om je wachtwoord, e-mailadres, telefoonnummer, woon- en verzendadres aan te passen.

Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren

Aanmelden voor de nieuwsbrief